Tuesday, December 21, 2021

Dating en jomfru

Dating en jomfru



Jeg vælger det sidste. Metode 3. Jeg måtte til sidst gå i rå, hvilket var en superlativ livsbeslutning. Folk kan have andre synspunkter:. det er dating en jomfru, men det forbereder dig på din fremtidige mand!! Det betyder ikke, at vi var umodne børn før det.





Blog information



Lad os sige dig dating en jomfru dating denne virkelig søde pige, og du er oprigtigt glad for dette forhold. Det er allerede et par dates, og det virker som et perfekt tidspunkt at blive intim på, men så stopper hun dig pludselig, og det viser sig, at hun faktisk aldrig har haft sex med nogen. Hvordan skal du handle i denne situation? Hvad er reglerne? Skal du tage et skridt eller vente på, at hun er klar? At date en, der har mindre seksuel erfaring end dig, er helt normalt, især i dine tyvere.


Du bør dog være klar på, at dette forhold kan være anderledes end det, du har oplevet før. Hvis du ønsker at berige og udvikle dit forhold til din partner, er her nogle tips til at overveje, før du begynder at date en jomfru. Det må dating en jomfru akavet, men det er ekstremt vigtigt at tale om seksuallivet. Spørg hende, om hun føler sig tryg ved at have sex i denne periode af sit liv?


Eller måske vil hun vente, indtil hun kender hinanden bedre. Vær også åben om dine prioriteter. Gør dating en jomfru tror det bliver et langvarigt forhold eller er det bare en kort slyngel for dig? Tal til hende. Pres hende ikke med at have sex tidligere, end hun er klar til det. Men samtidig, dating en jomfru, hvis hun ikke ønsker at have sex indtil giftermålet, så tænk to gange om du virkelig er klar til det. Læs også: Uventede ting, der vender kvinder dating en jomfru. Mange mænd tror, ​​at det første sex for en jomfru er en stor sag.


Men det er ikke sandt. Ikke alle piger bekymrer sig så meget om sin mødom. Så i stedet for at blive skræmt over, at du vil være den "første" for hende, må du hellere finde ud af, om hun virkelig bekymrer sig så meget om det, dating en jomfru. Eller måske venter hun bare på det rigtige tidspunkt til at gøre det med en, hun til sidst ville kunne lide, det kan endda være dig! Dating en jomfru skub hende til at gøre det og tving hende ikke til at bestemme, hvornår hun er klar.


Skynd dig ikke, især hvis du leder efter et langsigtet forhold. Start med de små ting, og måske vil hun til sidst være den, der tager det første skridt.


Følelsesmæssig støtte er meget vigtig, især hvis du dater en jomfru. Vær der for hende, støt hende dating en jomfru at vente noget tid. Sørg for, at hun føler sig godt tilpas og ikke forvirret, når du endelig tager et skridt. At være tæt følelsesmæssigt er meget vigtigt, når du dater dating en jomfru jomfru.


At have en mental grænse med hende vil forbedre dit forhold markant. Du skal være sikker på, at din partner stoler på dig og dating en jomfru så kan det også føre til den fysiske kontakt. Læs også: 10 kampe, som alle par har i sengen. At date en jomfru er ikke så skræmmende, som det ser ud til. Det kan kræve lidt mere ansvar end med nogen anden pige, men hvis du leder efter et seriøst langsigtet forhold, vil det i sidste ende betale sig. Hjemmeside Blog Datingtips 5 ting, du skal overveje, når du dater en jomfru, dating en jomfru.


Shae, 25 Jeg er en kvinde, der leder efter en mand. armin26cv, 40 Jeg er en mand på udkig efter en kvinde. Lonnie, 55 Jeg er en mand på udkig efter en kvinde. Ashley, 29 Jeg er en kvinde, der leder efter en mand. Find din kærlighed med Meetville Online datingside for singler, dating en jomfru.


Kom i gang her! Tilmeld dig i dag for at finde din kærlighed! Søger singler i nærheden af ​​dig? Prøv Meetville! Af Alex Glover 10. juni, Hvad er dine forventninger? Læs også: Uventede ting, der tænder kvinder, er det vigtigt for hende? Tag tingene langsomt Pres hende ikke til at gøre det, og tving hende ikke til at bestemme, hvornår hun er klar. Vær der for hende Følelsesmæssig støtte er meget vigtigt, især hvis du dater en jomfru. Start med en følelsesmæssig intimitet At være tæt på følelsesmæssigt er meget vigtigt, når du dater en jomfru.


Læs også: 10 kampe, som alle par har i sengen At date en jomfru er ikke så skræmmende, som det ser ud til. Du kan også lide at date sorte kvinder - 7 ting du behøver at vide Af Mary Whitman 19. oktober, ideer til første date i Montreal Af Alex Glover 19. oktober, dating en jomfru, Længst læst "Sådan undslipper du et giftigt forhold og elsker dig selv" Af Tom Jager 9. oktober, bedøm denne artikel.


Tilmeld dig nyhedsbreve Få information om vores bedste artikler og læs dem først! E-mail-abonnement Du har tilmeldt dig! Lande Dating i USA Dating i Canada Dating i Australien. Lokale BBW Fitness Interracial. Kvinder i USA Ældre singler Ældre singler Skilte singler.


Chatrum International Christian Indian. Følg os:. Match med lokale singler!





100gratis dating sider rusland ukraine



I øjeblikket har du JavaScript deaktiveret. For at skrive kommentarer skal du sørge for, at JavaScript og cookies er aktiveret, og genindlæse siden. Klik her for instruktioner om, hvordan du aktiverer JavaScript i din browser. Hvad du behøver at vide om depression. Amy Winehouse er i gang igen.


Du vil måske også kunne lide. Efterlad et svar Annuller svar Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Ikke-religiøse jomfruer er så sjældne, at det er bekymrende at indse, at så mange af de mennesker, der er stolte af at bruge fornuften til at finde deres svar i livet, synes at opføre sig så urimeligt, når det kommer til et så vigtigt aspekt af deres liv.


Dejligt at vide, at der er et par andre derude, der tænker som mig. Tak fordi du postede dette. Jeg synes du har givet mange gode råd her. Jeg er en årig jomfru, der har været uheldig forelsket, og du slog virkelig til med din pointe om frustrationer over manglende evne til at opfylde vores egne kriterier, hvilket får os til at give vores mødom skylden eller smide den væk.


Den bitterhed og fristelsen til bare at hoppe i seng med nogen har været særligt fremtrædende for mig det sidste år, men jeg har aldrig set på de følelser på den måde, som du lige forklarede dem. Det var ret øjenåbnende. Jeg vil gerne tilføje noget til dit råd om, hvornår du skal fortælle den fyr, du dater, at du er jomfru. Min erfaring er, at de mænd, der allerede var følelsesmæssigt knyttet til mig, tog nyhederne meget bedre end fyre, jeg kun var begyndt at date.


Jeg har altid følt mig sikker på min beslutning om at forblive jomfru, indtil jeg er i et seriøst forhold, og jeg formidler det til de mænd, jeg dater, men hvis jeg fortæller dem for tidligt – også selvom det falder naturligt i samtalen eller som vi bliver mere og mere fysisk intime - de siger, at de respekterer min beslutning, som du beskrev, men de forsvinder stort set derefter. Du beskrev dette fænomen i dit tidligere indlæg om mødom, og jeg tror, ​​du har ret i, at fyre, der forsvinder, alligevel ikke leder efter noget seriøst.


Men jeg spekulerer på, om jeg havde ventet længere med at fortælle dem, så var de måske blevet siddende længe nok til faktisk at begynde at kunne lide mig - og så ville de måske ikke være forsvundet, når de først havde lært om min mødom. Jeg kan tage helt fejl om dette, men den strategi, jeg har tænkt mig at bruge med den næste fyr, jeg dater, er at holde min mødom hemmelig, indtil vi har set hinanden i mindst en måned.


Hvis han begynder at presse på for sex inden da, vil jeg bare sige: "Ikke endnu. De fyre, jeg møder, begynder at presse på for sex efter 3 dates. Giv mig hans nummer? Desuden har jeg lige startet en blog om netop dette emne.


Jeg linker det, hvis det interesserer dig eller dine læsere. Hej Andrew, og andre dejlige læsere, mit spørgsmål er relateret til ikke at tage kontakt - jeg tog på en dejlig første date. Fyr sagde, at vi skulle mødes igen, men vi kan ikke i et par uger, da jeg er tilbage i min universitetsby nu.


Han skrev til mig for at fortælle ham, når jeg er tilbage. Han har ikke skrevet en sms i et par dage, så burde jeg starte en sms for at se, hvordan han har det og holde kommunikationen mellem os i gang? Daphne-jeg kan ikke se noget galt i at sende ham en sms med hej og måske spørge ham, hvordan han har det eller sådan noget.


Forvent ikke et øjeblikkeligt svar, og tænk måske over din tekst, så du ikke ender med at sende opfølgende tekster for at præcisere, hvad du sagde. Folk kan have andre synspunkter:. Tak, Emily L! Jeg sendte en sms til sidst, så vi lagde planer for næste weekend:. Godt indlæg Andrew! Som en sidebemærkning sendte jeg dig en e-mail sidste lørdag den 26. april og ville elske nogle råd om emnet. Jeg læste dine forudsætninger, før jeg sendte en e-mail og holdt den kort, mindre end ord, klar og kortfattet. Jeg håber, at denne besked kan tjene som en blid påmindelse, da jeg virkelig kunne drage fordel af dit input.


Jeg er omkring e-mails bagud i øjeblikket. For at være ærlig vil jeg nok springe de fleste af for at indhente det, ellers kan jeg aldrig. Jeg foreslår, at du sender mig dit spørgsmål igen om et par uger og er sikker på, at det opfylder de kriterier, jeg angiver på siden Sådan spørger du mig om råd. Bliver 24 og stadig jomfru. Hvad der er værre er, at jeg ikke ved, hvordan man kysser en fyr og aldrig har været i et forhold. Jeg HAR haft mit første kys i år, men det var så slemt, så jeg er sikker på, at den næste fyr, jeg stadig ikke har en anelse om.


Det er pinligt som fanden at være i denne alder og må indrømme det. Værre end at være jomfru. Hvad synes du, jeg skal sige, hvis de spørger om min datinghistorie? Latley Jeg har sagt "Jeg har aldrig fundet nogen, jeg ville forpligte mig til en LTR med", men jeg kan fornemme, at de ikke køber det. Jeg vil hellere lyve Hvis det er sandheden, vil de købe det, for du vil "indrømme" det komfortabelt og med overbevisning.


Det lyder dog som om, at det ikke er sandheden, at du er skuffet over din manglende evne til at finde en fyr at date og måske sove med, og din mødom er et symptom på den skuffelse over dig selv - ligesom jeg ikke har kysset en pige kl. 20 år var et symptom på min manglende evne til at tiltrække den slags pige, jeg ville kysse. I dette tilfælde foreslår jeg, at du begynder at fokusere seriøst på de ting, der forhindrer dig i at finde en kæreste.


Måske er det din vægt, måske er det din usikkerhed, eller måske er det noget andet. Men uanset hvad det er, så vær brutalt ærlig over for dig selv, identificer det, og begynd at finde ud af problemet. Og i øvrigt er jeg sikker på, at kysset ikke var så forfærdeligt, som du tror for fyren. Hvis det var, skyldes dårligt kys altid dårlig kemi mellem de to mennesker; det er aldrig et færdighedsproblem. Når du endelig kysser en fyr, du har en god forbindelse med, vil det føles nemt og rigtigt. Jeg har lige opdaget denne blog, så måske er mit svar lidt sent.


Dengang jeg var 20, faldt jeg for en, hun var i sidste år på gymnasiet, jeg gik på mit andet år på college. Det lykkedes desværre ikke. Jeg er ikke sikker på årsagerne. Vi kom begge sammen som venner i over et år, så hinanden hver dag i skolen, og der var gensidig tiltrækning. Jeg formoder, at vi begge var for generte og ude af stand til at indrømme vores følelser for hinanden, så det gik aldrig til det næste niveau. Uanset årsagen, endte det hele forfærdeligt.


Siden da har jeg ikke fundet nogen, jeg engang ville have lyst til at date, ligegyldigt at forpligte mig til et langsigtet forhold, der involverer sex. Ja, hun var så attraktiv for mig på alle måder. Ingen har siden sammenlignet med hende. Derfor mistede jeg lige interessen for at se ud, da alle jeg mødte ville have været et stort skridt ned i udseende, hjerne og personlighed.


I midten af ​​30'erne accepterede jeg, at jeg aldrig ville tilslutte mig, og kom overens med det. Jeg er 51 nu. Begge dele er sande i mit tilfælde. Det kunne nemt forklare, at folk forblev jomfruer i lang tid, måske på ubestemt tid, uden at der var noget galt med dem i konventionel forstand. Selvfølgelig kunne jeg have hooket op og haft sex, hvis jeg ville.


Jeg havde andre interesserede i mig fra tid til anden, men de var bare ikke, hvad jeg ledte efter. Det faktum, at jeg fandt mindst én person, som jeg ville have ønsket, fortæller mig, at mine standarder ikke er helt urealistiske, bare meget høje. Mine valg var at sænke mine standarder eller forblive single. Jeg vælger det sidste. Jeg fortryder ikke rigtig denne beslutning.


Alternativet ville have været afregning. Det ville have været uretfærdigt over for mig, og uretfærdigt over for den person, jeg tog stilling til.


Du er ikke forpligtet til at give nogen din datinghistorie, i hvert fald ikke før du har kendt dem et stykke tid. Sandheden er, at jeg aldrig engang fortalte mine forældre, eller nogen anden, om den pige, jeg faldt for, før ti år efter.


Jeg følte, det var vores sag alene, ikke andres. Hvorfor en persons datinghistorie eller sexliv skal være offentligt er uden for mig. Jeg føler, at du kun skal dele den information med nogen, når du er involveret i et langvarigt forhold, men ikke med fremmede og ikke med afslappede venner.


Fortsætter mit tidligere indlæg, uanset dine grunde til aldrig at være i et forhold i en alder af 24, så husk, at der er mange andre som dig. Vores samfund får folk til at tro, at alle har været i en masse forhold, da de har afsluttet gymnasiet.


Intet kunne være længere fra sandheden. Mange mennesker af høj kvalitet tilbragte deres teenageår og tyverne i skole og arbejdede hårdt mod deres fremtid. Der var ikke tid til dating eller forhold. Mange af mine jævnaldrende giftede sig ikke før i slutningen af ​​30'erne, hvis overhovedet. Du har masser af tid til at finde nogen. Selvom du gerne vil have børn, har du masser af tid. Sandheden er, at selv for mig selv, har jeg ikke engang lagt tanken om at tilslutte mig helt ud af bordet. Jeg leder ikke aktivt, men hvis der kom nogen, som blæste mig omkuld, ville jeg ikke sige nej.


Da jeg ikke kunne være mindre om at få børn, ville min alder faktisk ikke være et problem. Sagen er, at jeg aldrig gjorde og vil ikke sænke mine standarder bare for at undgå at være alene. Det er en kolossal fejltagelse for enhver.


Jeg formoder, at mange af dem, der er jomfruer i 20'erne, 30'erne og derover, simpelthen er mennesker med ret høje standarder, ikke mennesker, der har nogle store fejl.


Endelig er vores samfund besat af ungdommen, men i mange udvikler det sig ikke fuldt ud før sent i livet. Jeg kom virkelig aldrig til min ret før i 40'erne. Andre, jeg kendte, er lignende sene startere. Det betyder ikke, at vi var umodne børn før det. Det betyder bare, at vi ikke fuldt ud udviklede vores personlighed og følelse af os selv, før meget senere, end det anses for normalt. Bundlinjen er, at du ikke giver efter fra samfundets pres for at gøre ting, du ikke føler, du er klar til.


I mit sind, hvis en person er jomfru af de rigtige grunde, er det en dyd, ikke en forbandelse. Du skal bare finde en anden, der føler det samme. Hej Andrew! Dit arbejde er fantastisk - jeg sætter stor pris på dig!! Jeg fortalte denne fantastiske fyr, som jeg var kærester konsekvent i 2 måneder, at jeg følte, at sex skulle bevares til ægteskab, og at jeg ikke havde haft sex på trods af at jeg havde haft seriøse forhold, fordi jeg ikke kunne se mig selv gifte mig med min eks.


Han fortalte mig, at jeg værdsatte mine værdier og virkede glad for det.. Hans svar var: "nå, vi er ikke i et forhold, men hvis vi var, ville jeg ikke være utro, jeg ville bare slå op, hvis jeg følte, at det nåede til det punkt". Han kontaktede mig stadig efter det, fortalte mig endda, at han savnede mig, mens jeg rejste.. så stoppede ud af ingenting brat. Jeg kontaktede en gang afslappet og ønskede ham en god uge, og han svarede og spurgte, hvordan jeg havde det, men udover det, har han ikke kontaktet i 4 uger.


Nysgerrig efter at høre dine tanker.. tak Andrew! Hvis du virkelig læser denne blog, ville du have dit svar. html Han forsvandt, fordi han ikke vil have ansvaret for at tage din mødom; han er ikke interesseret i noget med dig udover afslappet sex. Du bliver nødt til at vænne dig til, at fyre flager, hvis du venter på et seriøst forhold.


Du har pint i en måned? Fortsæt med kærligheden! tak for dit svar! Jeg læste det, men den forvirrende del er, at han er tilbage og beder om at hænge ud med en forklaring om at have travlt.


Skal jeg give dette en chance til og se, hvor det går, eller bare fortælle ham, at han skal fare vild? Ja det er bs. Hvis du fortsætter med at hænge ud med ham, bliver du kun mere interesseret. At tale om din mødom er slet ikke "unødvendigt pres" det handler om dig og dine behov!! Han kan ikke levere, og I kan ikke være venner.


Den tid, du spilder på denne fyr, kan blive brugt sammen med en anden. Han ved det også godt, men han vil gerne beholde dig. Grunden til, at han nåede ud til dig, er, fordi han håber, at du vil give efter for hans behov.


Efter at have ignoreret dig i en måned har han gjort sin holdning meget klar; hvis du fortsætter, skal du følge hans regler: intet seriøst forhold. Du har ret - med både denne kommentar og kommentaren nedenfor - du er fantastisk, og jeg sætter så meget pris på din feedback! Jeg tror - uden at forsøge at rationalisere problemet og også ved at erkende mine behov - kan jeg vist ikke lade være med at tænke ved mig selv, at hans reaktion ville være normal for enhver normal fyr, nej? Jeg mener, jeg datede en før ham, der var for klar til ægteskab og flyttede alt for hurtigt, før vi overhovedet kendte hinanden!


Det var forfærdeligt. Hvorimod denne fyr og jeg tog det pænt og langsomt og bare havde det sjovt med at lære hinanden at kende, hvilket var det, jeg ønskede. Efter den snak og i betragtning af, at ægteskabet blev opdraget fuldstændigt et møde, jeg aldrig havde ønsket at have så hurtigt, blev jeg selv bange, da selv om vi var ved at tage det næste skridt, var det også alt for tidligt til, hvor vi virkelig gjorde. Kender ikke hinanden så godt til at overveje noget så alvorligt som hvem vi gerne vil giftes med.


Anyways, dit råd -- jeg tror på dette tidspunkt ville du sige, at der ikke er nogen måde at gå tilbage til bare at tage det langsomt og lære hinanden at kende? og derfor burde jeg bare ignorere ham? tak igen, jeg sætter virkelig pris på dit råd! Lektionerne på denne blog er så vigtige at internalisere! Jeg har været der, og jeg brugte denne blog til at forbedre mig efter at have fået mit hjerte revet ud. Heldigvis var jeg stadig jomfru lige så godt som dig, og jeg gav den til min første seriøse kæreste, som jeg stadig er sammen med.


Anyways, du behøver ikke at være ond eller ignorere ham, men ingen indledende kontakt eller møder. Læg hele ansvaret på ham, og sørg for, at han ved, at du har fået ham til at være ven. Desværre vil han sandsynligvis forsvinde, når han indser det.


Han kan træde frem - fyre er helt sikkert idioter - men det er usandsynligt, og regn ikke med det. Hvis I tog det så pænt og langsomt, som du siger, hvorfor blev han så skræmt? Det burde han ikke have været, hvis han mente dig alvorligt!! Nu ved du, hvor han står, det er det samme sted, som du stod, da den anden fyr var for seriøs omkring dig. Det største dilemma i forhold De mennesker, vi ikke vil have, vil have os; dem, vi ønsker, vil ikke have os. Kærlighed sker et sted langs linjen.


Du lyder yngre end mig, jeg er 23, så det giver mening, at jeg forstår det lidt bedre. Husk, at du ideelt set ender med én person for resten af ​​dit liv, så størstedelen af ​​dine forhold og muligheder vil ikke fungere. Det er hårdt, men det forbereder dig på din fremtidige mand!! Du er fantastisk - du har ærligt talt hjulpet mig så meget med at se tingene mere klart og virkelig bare gjort hele min dag!


Jeg vil gerne sende dig en e-mail for at fortælle dig, hvad der sker, haha ​​- dine råd er gode, og jeg synes, du og Andrew skal slå sig sammen;. Det sjove er - jeg er faktisk på samme alder som dig haha! Du er bare klog ud over dine år : og helt klart et godt sted - hvilket gør mig så glad at høre du har fundet en fantastisk person og en fyr du kan stole på at give dig selv til, det er så fantastisk og jeg er så glad på din vegne : Det er så sjovt, jeg er normalt den, der giver råd til venner om drenge og opretholder selvrespekt, men jeg tror, ​​når du er i selve situationen, nogle gange kan det være sværere at se noget for, hvad det virkelig er.


Jeg tager helt sikkert imod dit råd og vil læse mere af denne blog - jeg føler mig lidt fjollet over, at jeg svarede i går og fortalte ham, at det ville være dejligt at se ham, haha, men det har jeg ikke endnu og planlægger ikke at gøre det, så det synes jeg er ok, Jeg er sikker på, at han vil få hint om, at jeg ikke er ked af at fortsætte dette. Tusind tak igen - du er ærlig talt en engel!


Jeg tror, ​​at for de fleste kvinder er der altid den ene fyr, der lurer os og fuldstændig ændrer den måde, vi ser forhold på. De fyre viser sig også at være tøser, jeg vil vædde på om 6 måneder fra nu, at du vil date en anden og sige "hvad fanden tænkte jeg på??


Du bliver bedre til at finde en bedre! Min e-mail: kelseylys yahoo dot com. Jeg leder åbenbart ikke efter afslappet sex, men jeg leder heller ikke efter at blive gift lige nu og bestemt ikke med en hvilken som helst fyr. Jeg ville ikke lyve, da han spurgte, om jeg havde sex, men jeg føler også, at mit svar gav indtryk af, at jeg gerne vil giftes med det samme, og det er bestemt ikke tilfældet.


Pointen er - du er interesseret nok til at skrive her og bede om råd. Du er så langt væk på dette tidspunkt, selvom han har afvist dig. Du kan ikke håndtere afvisningen, så du rationaliserer den væk. Føl dig ikke dårlig. Næsten alle kvinder gør dette på et tidspunkt, inklusiv mig selv. Det er en svær lektie at lære, men det skal du, hvis du vil have en kæreste.


Hvis du skal spørge det, tyder det på, at du ikke ved, hvorfor du er jomfru. Hvis du vidste, hvorfor du er jomfru, ville du også vide, under hvilke omstændigheder du er villig til at stoppe med at være jomfru Jomfrudommen i sig selv er mindre et problem end årsagen til det. De fleste mennesker i USA hævder stadig at tro på en guddom og har nogle religiøs identitet, men de fleste ledes langt mere af sekulære idealer og værdier. Dette bevises af det faktum, at de fleste almindelige religioner ikke officielt tolererer sex uden for ægteskabet, og alligevel er det normen for de fleste, der praktiserer, eh, identificerer sig med netop disse religioner.


Så for dem, der er mere oprigtige i deres tro, kan der være en opfattelse af, at de er, ja, fanatiske. Det vil blive antaget, at de vil være uforenelige på andre måder. Kvinden har måske til hensigt at forblive jomfru indtil ægteskabet, og selvom mange mænd vil vente lidt, vil de fleste ikke forpligte sig til ægteskab uden sex først. Løsningen ser ud til at finde nogen, der har de samme overbevisninger med samme seriøsitet som dig, men det næste problem er, hvor meget det krymper dating-puljen, især som kvinde.


Dette er min observation - kvinder har en tendens til at være mere religiøse end mænd, for så vidt som de er hengivne nok til regelmæssigt at deltage i et sted for tilbedelse og overholde de moralske standarder, der fremmes af det. Det betyder, at tilbedelsessteder har meget små dating-puljer af enlige mænd. Mændene har deres valg, og de mere hengivne vil sandsynligvis gifte sig ret tidligt på grund af sex.


Men da der ikke er nok mænd til at gå rundt, vil ikke alle kvinder gifte sig unge fra dette lille udvalg af mænd. Så der er en betragtelig pulje af kvinder, som ikke nødvendigvis er uønskede i det, som denne blog hævder er de mest betydningsfulde aspekter af tiltrækningskraft, men de har stadig en stor uforenelighed med de fleste mænd - det at være religiøse og overholde moralske standarder, der ikke længere er en "norm ". Så hvordan løser man dette uden at gå på kompromis med integriteten? Du kan ikke løse dette uden at gå på kompromis med integriteten.


Du har ret, tallene stemmer ikke, og jeg tror, ​​at mange kvinder ikke vil gifte sig, selvom de gerne vil på grund af det problem, du har beskrevet. Nogle kvinder gifter sig med ikke-kristne, fordi de ønsker en mand og børn.


Selvfølgelig forlader Gud ikke disse mennesker, og du kan fortsætte med at tilbede ham og tjene ham og elske ham og opdrage dine børn til at kende ham, men at gifte sig med en ikke-kristen er ikke et valg, jeg kunne træffe. I tråd med dette blogindlæg kender jeg min identitet, og det inkluderer ikke at gifte sig med en ikke-kristen. Det betyder nok, at jeg forbliver single.


Det er ved ikke at gå på kompromis med din integritet, at du løser "problemet. Virkelig ærlig og nyttig artikel. Du har behandlet hovedspørgsmålet om de valg, vi træffer, hvorfor vi træffer disse valg, og hvordan vi kan føle os pressede af de forskellige kulturer, vi er en del af.


Seksuel adfærd, overbevisninger og ideer om seksualmoral er en del af hver persons identitet. Modenhed betyder at udforske og analysere disse værdier for os selv. Jeg er en 27-årig kvindelig jomfru, som aldrig har datet langsigtet eller kysset nogen med samtykke - jeg blev lidt overrumplet efter en første date, krævede kort efter fremskridt, men måtte sige nej og skubbe ham væk forfærdelig ende til en okay dato. At tale om min mødom og datinghistorie eller mangel på samme gør mig nervøs Jeg tænker Hvor skal jeg begynde?


Jeg tror, ​​jeg er mere usikker på min datinghistorie og mangel på kyssefærdigheder end min mødom. Jeg føler, at jeg er bagud med tiden i de afdelinger, men din artikel fik mig til at indse, at hvis jeg havde en god grund til ikke at date, kysse eller være intim med en anden, så kunne jeg trygt date andre og diskutere dette emne på samme måde som ethvert andet opsplittende emne.


Mange tak. For mig ville jeg undgå at blive gravid som min mor og min hende og mig selv stolte ved at nå akademiske og karrieremæssige mål; kæmper for at nå karrieremål og finansiel stabilitet holdt mig fokuseret på at udvikle og tage vare på mig selv; når jeg føler en vis stabilitet i mit liv kun to år ud af mit voksne liv, går jeg på dates, men jeg har ikke fundet nogen, som jeg har forbundet nok med til at gå på flere dates, men jeg har talt med en om min " status", og det var ikke så slemt, som jeg troede, det ville være, så det er opmuntrende.


Det er skræmmende at have økonomisk stabilitet som en af ​​mine grunde til ikke at have sex, for jeg ved ikke, hvornår jeg får et job, der hjælper mig med at betale min gæld af, betaler regningerne og hjælper mig med at købe lækkert datetøj; men når jeg gør det, ved jeg, at jeg vil være åben for dating, og jeg håber, at jeg vil være i stand til at finde en kompatibel mand, som jeg holder af, er tiltrukket af, som holder af mig og er engageret i mig, og som ønsker at bygge et liv op. sammen med mig.


Jeg er en 20-årig jomfru, min mødom betyder ikke noget særligt for mig, faktisk synes jeg, at ideen om penetrerende sex er dette enorme mål for en kvinde, er virkelig dum! Jeg betragtede ikke mig selv som jomfru, fordi jeg har haft sex med mig selv i et stykke tid efterhånden, og jeg kender min krop godt og har det godt i min egen hud.


Den eneste grund til, at jeg ventede, var at blive følelsesmæssigt moden til at have sex, hvilket jeg har været i omkring et år eller deromkring. Før dette afviste jeg adskillige forslag om at have sex, selvom jeg fysisk ville, det føltes bare forkert i mit hoved, og jeg er stolt over, at jeg lyttede til mit hoved i stedet for at skynde mig ind i ting, jeg ikke var klar til.


Det sidste år har jeg været kærester med et par fyre, og for et par dage siden var jeg på date med denne virkelig fantastiske fyr! Han inviterede mig til sit sted, hvilket jeg høfligt afslog, som han svarede "nå, måske en anden gang".


Daten endte med et kys, og allerede samme aften sendte han mig en sms for at vide, om jeg kom sikkert hjem, og for at bede om en anden date. Jeg vil virkelig gerne lære ham at kende, og da mine standarder er virkelig høje, finder jeg sjældent en fyr, som jeg er villig til at investere tid i!


Okay, jeg har sat scenen, nu er mit spørgsmål, hvor længe skal jeg vente, indtil jeg har sex med ham? Hvis han overhovedet vil, når han finder ud af, at jeg er jomfru? Sagen er, at jeg ikke vil have tilfældig sex med denne fyr, fordi jeg leder efter noget seriøst. Jeg vil virkelig bare vide, hvordan jeg skal håndtere dette, hvis ikke med denne fyr, så med en anden i fremtiden: Jeg undskylder for mit engelsk.


Ok, jeg vil give mine to øre her. Jeg er en 31-årig kvindelig jomfru. Jeg er attraktiv og fagligt succesfuld, og det har været mit valg at forblive jomfru, fordi jeg aldrig har følt det niveau af tiltrækning eller kemi, jeg ønskede at føle for at have sex med en fyr.


Eller hvis jeg nogensinde har følt det, følte han ikke det samme for mig, uanset mødommen. Og jeg kan ikke se, hvorfor mødom skulle være et problem for mig. Jeg kan forstå, at det kan være et problem for fyre, som jeg kan date, men igen, hvis det er deres frygt for at tage ansvar for handlingen, deres frygt for, at jeg måske ikke er i stand til at håndtere den kemiske reaktion efter sex, deres frygt for at Jeg bliver måske klæbrig eller hvad det nu er DERES frygt, ikke min. Jeg kender mig selv godt nok til at håndtere min frygt, og jeg har kæmpet hele mit liv for ikke at basere vigtige beslutninger på frygt, da denne tilgang kun kan føre til middelmådighed.


Min mødom bliver ikke undtagelsen fra reglen. Denne holdning irriterer mig virkelig og slukker mig, alt sammen. Jeg har mine egne tanker og overbevisninger. Og de kan virke mærkelige for mange mennesker, okay.

No comments:

Post a Comment